Monday, December 6, 2010

Fatin Amanina Abu

jus 4 share . !
perangai aku, aku nieh jenis yang suke orang tegur aku dulu... sbb aku x bese aku teg0 0wg dulu.. s0 jgn kte aku sombong keyh . ! aku nieh nk kte baek xdelarh... nk kte jht p0n xde... aku ikut mood larh . ! aku x suke klu 0rang yang suke sngt kongkong diri aku... aku x suke bdk yang suke ckp blkg.. klu x suke aku,, ckp je dpn aku . ! aku x kesah . !! aku b0leh ubah diri aku balik...=) aku sukakn teddy bear . ! aku teringin sesngt nk ade bdk laki2 bg teddy bear kt aku . ! hahahaha..:D kn best ?? aku nieh garang tau 0rgnye.. tp aku garang ade sbb...;) klu k0wg nk tau aku kuat gilak cemburu.... spe2 yg dh knl aku, tau larh jeles aku cmne... ape lgi ek ?? etuh je kut... klu ade pape lgi, tnye aku sendiri keyh . ! tata....^^

No comments:

Post a Comment