Friday, March 4, 2011

Benda Yang Aku Nak Sangat !

abang !! abg dh keje nnti adekk nk teddy bear besar dri abg keyh ! HEHE ! :)) harap2 dpt ! amin~~~~
jaam tangan yang aku nak sngt ! mahal kutt ! by: FOSSIL :)
aku ngn abg aku nk sngt gitar ! HAHA ! :D teringing nk blaja n maen gitar nieh ! kak inna nakk!!! ^_^
aku nak bilik mcm nieh ! harap2 dpt !HAHA ! :DD besar sungguh impian aku ! :)
perghhh ! I PAD doe ! :D klu aku dpt bende nieh ,, aku tak bg spe2 pegang ! HAHA ! :D
fragrance . :) minya wangi kepunyaan akk aku ! :D sedapp bhai bau die ! ^^ mahu yg ini !! <3

3 comments:

  1. impian kita ada yang sama..walaupon x serupa...
    :)
    haha...
    tengok la..blog akak..

    http://chipsmoreland.blogspot.com/2011/03/idaman-ku.html

    ReplyDelete
  2. hoa ???
    HAHAHA ! :DD
    beshnyyeee sama ! :*

    ReplyDelete
  3. hahahaha..same pon best ke?? hehehehehe

    ReplyDelete