Wednesday, May 18, 2011

cinta tak semuanya indah .


*kisah benar . ;)
INDAH . <3 <3
aku sayang sangt dekat die . die p0n sygkn aku . aku knl dngn die tahun lps ... aku anggap dia kawan+mcm abg aku sendiri . kte org baek sngttt .. nak ktekn setiap hari mesej . tp,, aku tak brani nak jumpe die ... malu weyhh . >.< erm... die kte org p0n makin rpat . then,, tetibe aku ngn dia saling mintak abg n adek angkt mase bulan 12.12.2010 . aku lahh manusia yg paling bhgie mase tuh ... sbb aku ade tmpt nak luahkn masalah selain dri family aku sendiri . aku syg sesngttttttt dekat die ! kwn aku sendiri aku p0n,, aku mcm gle meroyan . :) erm.. dan2 plak bday aku ngn die sama bulan . dia 03 MAC . aku 13 MAC . mase bday die,, die call aku puas2 ! smpai sakitt telinge aku ...smpai aku kene mrh ngn mak aku . hehehe .. mak aku tau yg tuh die call . so mak aku biar kan jelahh .... mase bday aku plakk, aku call die mlm2 !! kehkehkeh syi0kkk gilakkk ! die slalu bhgiekn ari2 aku . die lahh jugak semngt aku untuk aku belajar . die slalu ckp,, study el0k2 .. klu aku mrh,, die yg tngkn aku . kalau aku merajuk,, die yg pujuk aku ..aku jeles kalau die rapat ngn budak p0mpuan laen...........................T_T
SEDIH . T_T
bulan 1 akhir . 2011 . tak silap aku 31 Januari 2011.. ade berita buruk untuk aku . :'( die bagi tau aku die dah kapel ngn someone else . aku knl sngt akk tuh . dulu,, aku BAIK LAH JUGAK ngn die .... yang aku sedih,, smpai ati die tak bg tau die dah kapel mase bulan 12. kirenye,, die serentak mintak aku adek angkt die+mintak kapel ngn p0mpuan tuh .. aku bengang sngtt !! smpai ati dieeeeeee . !! pdahal akk tuh tau aku sukakan PAKWE die .. smpai ati akk tuh .. ilang kepercayaan aku dekat akk tuh ... sakit hati weyh !! T_T then,, aku merajuk ngn die smpai nak ktekan smpai sebulan . then,, die pujuk aku,, die minx maaf.. bla..bla..bla.. aku nanges weyh ! hanya ALLAH saja yg tau perasaan aku ... :) then,, call.. aku p0n on the fon ngn die .. die tanya aku, "nanges ke dik ? " aku ckap lahh tak ! die ckp " eleyh,, abg tau lahhh adek nanges ! abg mintak maaf sesngt ! " aku sbar je lagi .. then,, aku baek ngn die balekk . :)
*SAAT TERAKHIR ;((((((((
lastly,, aku ade tulis status pasal die .......... aku tak buat untuk die p0n . tak de niat dlm ati aku . die trase sbb aku kutuk mkwe die .. beselahh pkwe.. mesti bela mkwe . its okayyy ... mase tuh die dah start benci aku ! die tk mesej aku . aku tak tau ape salah aku . T_T aku ilang arah mase tuh ... semua org slhkn aku . naseb baek aku adek kwn yg memahami . :) kurang skit penderitaannya .... die dh ngaku die benci aku .. then die ........................
antr mesej kt aku ,,,
die mintak putus ................
aku akn engt tarikh nieh smpai bile2
25 APRIL 2011 ...
* aku still kwn ngn die.... tp,, tak mcm dulu............
die dah ade org laen yg berhak die syg .. :((( let him go ...................
* maafkan aten.......... aten tak sempurna seperti die . :'((((((((((((((

No comments:

Post a Comment