Monday, May 23, 2011

mereka bahagia sesngt . :')


aku harap mereka bahagia . :) still can smile ... :') Najmie ♥ Ashiqin .
dia lahhh lelaki yang aku cakap+share+cerita di blog aku ini . :)
aku tak berhak lagi nak take care pasal dia .
dia dah ada orang yg cukup sempurna untuk jaga dia .
aku jahat . aku sering dipersalahkan .
aku tak pernah paham perasaan dia .
aku kutuk dia .
tapi,, aku still sayang dia .............
walau apa pun berlaku,, aku memang tak boleh nak dptkn dia balik .
wanita itu seorang saja yang berhak dia sayang . :)
* aku hanya mampu tersenyum even though aku sakitt sangt dalam hati . :')

2 comments:

  1. perghh !
    pasangan bahgia ea dorang ! :D

    ReplyDelete
  2. erm .... :)) aku harap mereka bhgieeee . one more thing, aku harap lelaki nieh bhgieee sesngt di smping org yg die sygss ! T_T

    ReplyDelete