Sunday, June 12, 2011

balekk kmpung ~~ tangkak,johor . :)

salam semuaa . :)
erm,, nak share ngn korang2 je .. ari sabtu aku balek kmpung sbb aku ada kenduri cukur jmbul kt kmpung . yg balek, mak, akk yg kedua,opah n aku naekk kete vios plak ! hehee .. :)) kami balek ptg sbtu... sbb ade hal skit .. then,, smpai sana maghrib .. kendurinye malam ... lps isyak. then,, lps mkn2 ...op coz lahh masukk tdo kan ? haha ! then,, tido lahh ! ZZzzzzZZ '-.-
es0knye,, aku p0n balekk . :)
mase otw balekk KL, aku singgah lahh jap kt hentian Seremban . :) makan kejap ..
then,, lps dh abes benti,, aku p0n teruskn berjln . then,, tibe2 aku ternmpk,, trak askar perghhhh bnyk gilee ! HAHAA ! :DD ensem2 semuanyaaaaa kt dlm tuh ! >.< i likeee itt ! HAHA ! :DDD aku siap senyum2 lagii ,,, ! ^^ mak aku ckp"dah2 jngn nak menggatal ! " HAHAHAA ! :DD
*mak aku p0n usha ! HAHA ! :P tp,, aku ckp korang,, mmg ensemm ! klu leyh,, nak je pilih satu !
tapi,, disbbkan aku nieh budak lgi, so tak yahh lahh . :)
mase dh dkt TDH . :)
nak isi minyak kt petronas . mase nak balekk ,, ade abg gatal ! ikut kete yg aku naek ngn akk aku . mak aku n opah dah takde .. sbb antr balekk rumah dulu . mase tuh bkk tingkap,, abg tuh aku knl ! die suke lepak kt bengkel moto tuh . pastu,, die pegi kt sebelahh aku,, naek moto . die HAIIIII kt aku ! urghhh ! >.< tak sukaa ! then,, aku tutup tingkap ! then,, die pegi kt sebelahh akk aku plak . die mintak nombor ! mcm bangang ! '-.- i hated that people ! miang ! haihhh ! '-.-
*pesanan untuk korang lelaki .
aku tak suka dingorat mcm tuh ... aku bknnye senang nak trime lelaki dlm idup aku . ssh sngt bg aku . klu ade satu, satu jelahh dlm hati aku . engtt kami perempuam murahan ? nak takel mcm tuh ? pleaseee lahhh ! aku bknnye perempuan mcm tuh ! klu korang nak tau,, ssh laki nk knl ngn aku . n ssh aku nak knl ngn lelaki . sesape laki yg pernah muncul dlm idup aku, dia akn tahu perangai aku dan perasaan aku . sekian ~ :)

No comments:

Post a Comment