Wednesday, June 1, 2011

time bdayyy mak aku ! :)

erm.,,,, nieh pasal bdayyy mak aku~~~~ :))) 1 JUN 2011.... <3 <3 <3
aku beli hadiah kt subang parade jeee !! ^^
tapi,, aku rase syukur sesngtt sbb aku dpt beli samtink untuk mak aku !
nak tau cer tak ???
~ aku tngh maen lapt0p kt atas dngn kwn aku,, nurul hidayah . then,, tetibe aku terdngr suare mak aku ngn 0pah aku baru balekk dri umah sedare akuuu . adiah tuh ade kt kt bwh...... then,,,lps dah abes maen lapt0p ngn dayah maen FB,, aku ngn dayah p0n turun bwh .... tng0k2 mak aku ngh wat ape tah ... d0k dpn tv ... erm,,, aku p0n ape lgii,,, ameklahhh adiah yg ade kt ats kusiii . :) then,, dngn pantasnyeee aku gie bg mak aku ! aku ckp lahhh
adek : mak ,, nieh adiahhh ....
*mak aku terkejuttt .
mak : erm,,, hadiah ape nieh ?
adek : ermm hadiah bdayyy mak lahhh ....
nieh adekk pakai duit adekkk sendiri .... so,, mak jngn lahh wisauuu ...:))
mak : ha ?? bnykkk duittt adekk ke ?
adek : tak delahhh bnyk sngtt . mak amekk jelahhh .... adek bg khas untuk makk ! :)))
* dengan cpt,, aku p0n cium pipi mak aku then,, aku ucap camat ari jadiii yg ke ................. secrettt ! HAHAHA ! :DDDD
nak tau lgi,, lps aku cium pipi mak aku,, mak aku tetibe je menangis sbb mak aku assume that i dont had any moneyyy ... :) mak aku really apprecite ape yg aku bg ...
****adekkk tetap sayang makkkk~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment