Saturday, July 23, 2011

Qiamullail Di Sekolah . :)


Assalamualaikum semua . :)
ari ini 24.07.2011 hari ahad . hurm,, nak cter pasal Qiamullail .
haha . kelakar gilee . :D hurmm,, aku pergi dngn dayah+hajar kol 8.20 malam .
pastuh, mase tuh baru lepas hujan . so mcm basah2 lah sikit . tetibe pulakk akk aku kak inna nak antr aku ngn kawan g sekolah . syiokk gilee lahh aku . :D
akak aku hantar smpai depan sekolah . aku sbnrnye nak beli topup . sebab tarikh tamat tempoh habis . then, aku pun pegi . :)
sesudah sampai sekolah , aku pun duduk dekat anjung bestari . duduk2 jap dengan domo aku . hehehe .
*lepas lepak2 , tibe maen game kt pentas depan kantin .
ada tiga game . :)
*pukul sebelas kami kene pergi dri ctuh sbb ade kem pengws sekali ngn kami . dieorang nak wat night walk kt sekolah . '-.- *so, kenelahh tutup lampu .
gelap gelita sekolah tuh .
kitee orang pun terbabit . hehee . senior2+ustaz suh masuk surau coz nnti tak kacau budak2 pengws . padahal aku pun pngws . hehe . (:
aku pun masuk surau bersama - sama kawan2 aku .
aku tak tdo pun senanya . haha . aku masukk je surau , aku tukar seluar then aku usha orang lalu lalang depan surau . haha . kalau sesiapa perasan, perasan lahh . haha . *keje bodo aku . '-.-
aku dok tonggok ctuh dri kol 11->12.30 malam . mcm2 orang aku nmpk. hehe .
then, ustaz pun suh tdo . ZZzzzZZ / +_____+
******malam tuh malam paling mencabar keimanan aku . '-.-
first sekali , dah lahh gelap gelita . tak nampk satu cahaya pun . yang ade pun cahaya lampu fon .
pastuh aku pun membaringkan diri aku . =.= lupe pulak, bersama DOMO aku . haha . :D
lps tdo2 tuh . tetibe aku tersedar, ade orang terjerit2 . kol 2.30 pagi tak silap aku .
sakitt je ati aku . dah lahh nyamuk banyakk gilee ! nyamuk die belum pernah aku jumpai .
pfft . '-.- geramm je aku ! abes badan2+tngn aku bengkak2 . choii !
aku tak tau kenapa setiap setngh jam aku bngun . aku takk mahu tido surau lagi ! warghhh ! T_T sedihnyee aku ! lps tak boleh lelapkan mate, tau2 dh kol4pagi . wth . ! urghhh !!! T_T aku tak dpt tdo pun ! :'( erm, then, kami pun solat sunat bersama2. selepas selesai, aku pun meniarap ape lagi enth aku buat dlm surau, aku tdo . ngantokk gilee kut !
*paginyee . :) *hari2 indah . :D
aku bersama :
NURUL HIDAYAH,SITI HAJAR, KHAIRUNNISA,AMIRAH IDAYU,NUHA SOFIAH .
ABDUL ALIM,HAFIZ,ACAP MEN,RAZIF,DANIAL HAKIMI
maen lompat tikus + bola sepak + baling selipar .
perghh penatt gilee aku ! maen kt gelanggang hoki ! lawan bersama budak lelaki ! haha ! :D
memang bestt ! ;')
*thankks korang . aku sayang korang sangat2 . <3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment