Monday, August 15, 2011

semakin hampir .



detik detik waktu aku terbuang mcm tuh jee . trial dh dekat . tp, aku still wat bodo je . aku sendiri tak tahu whats going on with me now ! aku jadi gilee pemalas . ! aku teringin nak belajar rajin2 . tp,, iman aku tak cukup kuat ! urghh !! +___________+
aku risau sesngt takut tak dpt jwb soalan2 tuh .
bagi aku its so difficult . ! mase trial pertama ,
thanks to Allah, because , aku dapat A and B je . :)
tp,, enth lahh skng mcm mane . memori otak aku pun dh penuh !
mcm tak leyh trima dh sume bende2 tuh .
pressure aku mcm nieh ! aku nak wat yg terbaik ! tp, aku tak mampu ..
aku rase nak menangis kuat kuat !
hurm,, aku harap sesngt , second trial nieh senang lahh jugak !
hopefully ~~~~~
doakan aku yee korang yang bace blog aku nieh .
*aku nak banggakan my whole family + teachers .
insyaAllah . i will try my best ! =)
~~~~~~~~~~ AMINNNN ~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment