Monday, September 5, 2011

RayaRayaRaya . (:


Alhamdulillah .. tahun ini aku dpat menikmati bulan Ramadhan dah bulan Syawal . (:
raya tahun nieh, kurang sikit meriahnyaa .
sebab akk sulung aku dah tak raye dngn kami semua .
sebab dia kena ikut suami dia baling pendang . :(
lagi pun,, tahun nieh, kuih raya tak buat, lemang tak ada, ketupat punn tak ada . T_T
tapi,, raya sahaja lahh . :)
raya pertama .
gambar bawah nieh aku bule upload satu jee .
sebab beratt sngtt gmbr nieh ~~ sorry yeaa ! (:

raya keduaa . :)

aku berada di Port Dickson sebab ada rumah mak cikk aku di sini .
kami empat beradikk saja pergi PD nieh .
my abah tak ikut ada hal sikitt .
my mum dah pergi dulu ikut my cousin .
mase on the way, nak pergi PD , tibatiba, perut aku meragamm !
urghh ! >.< tensionn aku ! dah lahh jamm mase tuh,, sebelum smpai Seremban .
dandan jee . '-.- akk aku kak inna bengang jee ! HAHA ! :DD
lepassdah singgah tuh, kami pun teruskan perjalanan .
lepas dah smpaii tuh,, rehatrehat japp , pastu makan nasi tomato ! yummmyy !
sedapp gilee kutt ! HAHA ! :DD
dalam petang sikitt tuh, kami pun singgah jap p batu 4, Port Dickson .
kami buat photoshottt di situhhh ! haha ! :DD syiokk gilee !
niehh haa ! hamekk kauu ! (:


raya ketiga . :)
kamii punn balekk semula dalam kol 1 lebih lahh .
sebab akak aku kak inna nak kerja petang tuh jugak .
erm,,oke, disebabkan kami busan dok rumah ,
aku, abang aku , kak intan, dah akk sedare aku , kak shasha,
pergi shopppppingg ! yahooo !! kat Sunwayy . (:
akuu beli bnykk gilee barang . smpai nak dekat 200hengget aku abes.
tapi, takpe,, aku puass ! HAHA ! :DD


raya keempat . (:
kami pun pulang ke kampung halaman di Johor . (:
bestt lahh jugakk ! raye rumah sedare mara kat sana .
at the same time, beli langsir kt sana
untuk kawenn akk aku kak inna . *shopping lagi ! :p
er,, lps dah rayee tuh,, malamnyaa kami buat ada kenduri tahlil sikit .
lps dah habes semuanyaa,, tibalah masa dinantikan .
maenn mercun ! HAHA ! :D *akutakmainpun ! takuttgile ! :p
kami maen mercun mancis+telur+bola+mercun cina tuh+meriam !
hahahaa ! :DD bergegar rase kampungg aku tuhh !
bayangkan, nak masuk kt kampung aku tuh,, penuhh dng asapp dah !
*rase macam dalam cter hantuu pulak ! haha ! :DD
tapi,, memang best raya kt kampung ! *happening ! (:






No comments:

Post a Comment