Tuesday, November 29, 2011

Balok , Pahang . (:

hey semua .
sorry lah tak updated blog .
busy , dngn wedding kakak aku .
u wanna story ? hee . i wanna tell you something . (:

hurmm , 25 -> 27.11.2011
aku pergi ke Pahang . :)
hantar rombongn sebelah pihak perempuan pulak .
(belah kakak aku ) hurmm , rumah Lelaki tuh dekat Balok , Pahang .
firstly , kami pergi dengn 8 kereta . banyak kan ?
heee . bese lah . aku naek keta anser . *sorry kalau salah eja . :P
kami pergi pukul 10 pagi . hurmm , lepas tuh , time zohor ,
kami berehat sebentar dekat Tol Gambang . solatsolat plus makan tengah hari kat ctuh .
done ! then , kami sampai dekat Villa kami tuh , dalam pukul 3.30 lebih .
macam jalan pergi kedah . =..= heee . (:
lps tuh , ptg nya tuh , kami lepak dekat kedai2 yang ada betol2
dekat tepi pantai . kami minum air kelapa plus rojak dekat ctuh . hohoho .
memandangkan , malam tuh ada majlis , kami pon pulanglah dengan segera .
lepas tuh kami pon siap2 malam tuh . majlisnya tuh lepas isyak .
lepas makan2 tuh balek .
ehem2 malam tuh , heheee . (:
kami lepak kt kedai2 tepi jalan . mase tuh dah lah hujan lebat .
pergi 11.30 balek pukul 1 lebih .
dengan pengantin2 sekali pergi . hehehe . xDD
lepas tuh balek .
time nak tidur . sejuk gila babing . =..=
air con die tak leyh tahan bhai . aku tak tdo langsung malam tuh .

esoknya tuh , tetiba pulak ! aku bangun lmbt !
huh ! =..= malas nak cter pnjg , then , aku pon siap2 , untuk pergi ke rumah lelaki pihak lelaki !
aku siap pakai kebaya gtuh ! hehehehehe ! -_^
seterusnya , petangnya tuh , aku terjun kolam ! beshh gila !
hahaha ! xDDDDDDD
------------------------------------------------------------

hari terakhir , ;'( pulang ke rumah masing2 .
time nak balek .
abg sedare aku maen gila ! hahahaa ! xDD *sorry abg arip ! ^^
kami sesat . smpai pergi Damansara . hahaha !
dia kata dia tahu jalan . tetibe tak tau .
mak aku siap call aku . sebab risau satu keta tak smpai lagi .
hahaha ! sumpai kelakar . (:

done ! tak seBest mana pon story aku . Done ! (: b
byebyebye . sayangsayang semua . ^^

No comments:

Post a Comment