Saturday, November 12, 2011

last day in school , 2011


hey korang , korang mesti rindu sekolah kan ?
sebab sekarang nieh dah start cuti sekolah .
next year , dah masuk tingkatan yang lain .
aku sedih sngt tahun nieh .
sbb aku tak dapat lagi dah berjumpa dengan senior form5 batch 2011 . T_T
aku cakap korang , seriously , dorang memang terbaik !
especially , friends of 5BA , 5BR . :)
dorang memang happening .
sebab next year nanti , tak dapat dah jumpe dorang .
dorang maybe ramai dah keluar dari taman dato harun nieh .
hurmm , nak tak nak , aku kena teruskan sekolah dekat situh jugak .
tanpa dorang . ;'(
bagi aku , mereka macam abangabang and akakakak aku dah kt sekolah tuh .
nanti tak da sape dah aku nak share cter ngn dorang .
sebab akak SITI HAJAR , akk MIA MEYRA , FADIL , abang NAJMIE
dan lain lain dah hilang dari pandangan aku nanti .
mesti tak happening dah next year .
sbb next year aku akan menjadi senior yang menjadi contoh kepada adek2 yang lain .
*memang best . =..= even , aku form4 , 2012 .
heyy senior form5 , saya tak kan lupakan korang .
forever after . ;') korang buat yang terbaik untuk SPM nanti .
study elokelok . lagi berapa hari korang nak berperang dengan SPM .
saya doakan yang terbaik untuk korang semua .
aminnn ~~~ LOVE YOU SO DAMN MUCH GUYS . <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment