Friday, December 23, 2011

Result PMR .

Akhirnya . aku lepas azab PMR . :)
rasa sungguh bangga sangat sebab aku berjaya menghadapi PMR .
aku nak cter pasal result aku . korang baca lah yee .
result keluar pada 22 Disember 2011 .
malam sebelum dapat result tuh ,
seriously aku memang tak bolah tidur . asyik pikir pasal result aku saja . sebelum tido tuh , aku cakap lah dekat mak aku , yang aku takut gila sekarang nieh .
mak aku cakap , berdoa lah banyak2 .
hurmm , takpelah . malam tuh aku tidur . kejap2 aku bangun .

esoknya . aku bangun pukul 8.30
nak tahu kenapa ? akk aku yang ketiga dia gegarnya badan aku suruh bangun .
aku pkir kan dah pukul berapa . then , rupa rupanya dia nak cakap .
dia pregnant . Alhamdulillah . :)
lepas tuh , aku tak boleh nak tidur balek .
mata aku terus segar . @_________@
lepas dah bangn tuh , aku tak reti duduk diam .
ke sana ke mari aku . -..- then , my dad pon beli breakfast .
aku makan lah dulu . lepas dah makan .
pergi mandi . aku mandi lama . heee .
lepas dah siap2 , masa tuh pukul 9.45 pagi .
tetiba kawan aku call , amalia . dia bagi tahu aku tak payah pakai baju sekolah . pakai baju biasa pon boleh . bayangkan betapa bengangnya aku masa tuh .
mase tuh aku dah siap pakai baju dengan tudung sekolah dah .
hangat satu badan aku .
pastuh , kami pon gerak sama2 . *aku seorang jelah yang pakai baju sekolah mase tuh .
sampai sekolah , kami tak dibenarkan masuk lagi .
mase tuh result dah sampai dah .
tak silap aku , masuk je sekolah pukul 11.00 pagi .
bayang kan betapa sakitnya kaki aku menunggu .
then , kami pon dapat masuk . siapa yang pakai selipar tak dapat masuk .
hehehee . (: kami pun beratur ikut kelas masing2 .
mase beratur tuh , of course lah orang pandai di hadapan .
Congratulation to AMALIA HAMEERA , NUR KHAIRUNNISA dan NUHA SOFIAH
kerana dapat 9A dalam PMR . :)
aku bangga gila dengan kejayaan dorang . aku hanya tumpang gembira saja . ;')
then , nama aku dipanggil . aku kena tulis nama dengan tanda tangan .
time tuh aku tak takut langsung . tak tahu kenapa . then , tec. aku bagi lah result tuh . puas aku mengira berapa dapat A . then , akhirnya i only got 4A 3B 2C .
orang yang pertama aku call . my mom . (:
then, abang angkat aku , najmie .
dan seterusnyaa . (:
aku tak berjaya seperti dorang .


aku teringin nak dapat 9A macam dorang . aku teringin jugak nak banggakan keluarga aku .
tapi , tak boleh dah . dah terlambat . T_T
tapi , terpaksa lah aku terima . mungkin aku dapat rezeki yang lain yang lebih baik daripada ini .
namun , aku cukup bangga dengan diri aku sendiri . 4A itu atas usaha aku sendiri . tanpa cilok mana2 paper orang lain . aku buat itu dengan ikhlas .
aku sedih jugak , sebab kawan2 aku semuanya dapat keputusan yang cemerlang . aku rasa aku lah paling terok dalam kalangan dorang . aku kena hadapi dengan tenang .
tapi, aku cukup bahagia dapat buat mak aku tersenyum . thanks mak . mak faham dengan usaha yang adek dah buat . maafkan adek tak boleh nak buat mak lebih gembira dari ini mak .
ini saja yang adek mampu . ;')

4A : Bahasa Melayu . Matematik . Geografi . Pendidikan Islam .
3B : Sains . Sejarah . Bahasa Inggeris .
2C : Bahasa Arab . KHB - perdagangan .

thanks to Allah . ;') <3 <3

No comments:

Post a Comment