Friday, December 2, 2011

Tempat yang teringin sangat kami pergi . :)

salam korang . :)
hurm , hari nieh aku nak cerita samtink .
tempat2 yang kami nak pergi . nak tengok tak ?
hehehee . jap2 .
ini dia .


Mekah , Arab Saudi .
my mum teringin sangat nak pergi dekat sini .
bukan untuk bersiar - siar .
tapi , untuk menunaikan haji .
my mum sekarang tengah kumpul duit untuk pergi ke sini .
tapi, masanya saja belum tiba untuk ke sini .
harap2 Tabung Haji , panggil lah mak aku cepat2 .
harap permintaan dan doa mak untuk pergi ke sini ditunaikan
oleh Allah S.W.T.
*aminnnnnnnnnnnnnnn ;')


Paris .
akak aku yang ketiga , Harlinna Abu .
teringin nak pergi sini .
mula mula , aku tak tau pon . entah macam mana , tergerak hati aku nak tanya my sis . aku tanya kak inna nak pergi mana nanti . luar dari negara nieh ,
the answer , Paris . *kalau kak inna kaya .
aku tanya kenapa ? dia sendiri pon tak tau .
hurmm , harap2 kak inna dapat pergi .
opsss , bersama hubby/husband tercinta , abg Asrul Ramli . ;')


New Zealand .
abang aku nak pergi sini .
kalau korang tengok kt tv or internet ,
NZ negara paling cantik sngt . lawa sesngt pemndngn dia .
hurmm , Allah Maha Bijaksana yg mencipta Bumi .
abg aku nak pergi sini , sebab dekat sini dia boleh ambil gmbr mcm2 .
biasalah , photographer .
dia kata , kalau amek gmbr kt sini ,
smart gila gmbr .
hurmm , adek doakan , abg dpt pergi . ^_-


Sydney, Australia .
aku nak pergi sini . warghhhh ! T_T
negara nieh cntik sngt .
aku suka .
rasa macam tenang je kalau ade dekat stuh .
hurmmm .
entah dapat ke tidak .
jngn lah angan2 ku musnah .
ecehhh , insyaAllah . aku akan smpai ke sana .
aminnnnnnn~~~~~~~~~ ;')






No comments:

Post a Comment