Friday, January 18, 2013

should I ?

okeng guys ! HAHA ! :D 
hari ni aku nak cerita pasal gadget. salah satunya, handphone (: 
aku sebenarnya ada niat di hati nak tukar phone baru. tapi, tuh lah... takut mak aku tak bagi even pakai duit aku sekalipun. sbb mak nak aku berjimat cermat sikit. '-- 
act, sekarang ni aku pengguna Samsung , cuka kasi teka sikit ? haaaaaa?? 
hahahaha, aku pakai Galaxy Y jee . gua tak kaya macam hangpa.....
galaxy y ni pun aku dapat sbb abg aku bg present sempena aku dapat 4A dalam PMR 2011 . 
kiranya nak dekat setahun aku pakai phone tuu... ni haaa, bg sesiapa yg tk tau apa galaxy Y tu 
kecik je phone ni. tp aku tak kisah. thanks abang :'D 
disebabkan aku dah kerja ni, ada lah duit sikit lagi. berapa ? ada lah . hehehe...
aku nak tukar phone pun takde lah yg mahal sangat. yang biasa je..
nak tau ? satt......
Samsung Galaxy Ace 
memang lah tak mahal pun.. sbb dlm bnyk2 samsung, ni lah model paling aku suka sbb model dia macam IPhone sikit. kan ? hahahahaa... aku nak sangat pakai phone ni... aku nak pakai duit sendiri ..
kalau tak dapat takpelah. lepas SPM gua beli. kalau phone ni takdok lagi, phone lain pun boleh. 
kay lah.. tu je teman nak habak. jumpa lain kali. baii :D


No comments:

Post a Comment