Sunday, July 7, 2013

puasa :D


selamat menyambut bulan puasa yang bakal tiba tak lama lagi (:
syukur alhamdulillah sebab aku akan bakal melalui bulan puasa untuk tahun ni. 
aku mengharapkan aku dapat merasai.
macam macam ibadat kita boleh buat time bulan puasa ni sbb banyak ganjaran yang akan Allah bagi dekat kita. to all MUSLIM and MUKMIN
and, bulan puasa ni jugak aku kena tolong mak aku berniaga sebab itulah mata pencarian mak aku selama ni. 
harap dapat keuntungan yang banyak. insyaAllah. 
kita berniaga depan rumah jeee. tak gie jauh jauh pun... hehehe
yang paling bestnya bulan puasa ni, takde setan or hantu. hehee. sebab kena ikat. dan orang di dalam kubur pun dilepaskan :') 
so, hargai bulan puasa kali ni kay? puasa penuh tau. hahaha
okay, baii. Assalamualaikum (: 

No comments:

Post a Comment