Thursday, July 18, 2013

we need friends?

im just wanna share about my friends. 
hari ni paling pahit bagi aku. sebab apa? sebab kawan aku sekarang menjadi musuh. 
hmmm, thanks sebab kutuk aku depan kwn kls kita :') 
aku sangat hargai wey. memang bagi korang itu gurauan. tapi kalau dah sentuh pasal fikizal aku sendiri, bukan ke kutuk namanya? 
AKU TAK PERNAH KUTUK FIZIKAL kau wey. sampai hati kau. 
aku rasa tak perlu kut nak kutuk pasal badan aku. itu hak aku. aku punya badan bukan kau punya. 
and thanks juga kata aku PERFECT! kau orang first kata aku perfect! such a good thing! 
ada pernah ke aku cakap aku ni perfect? tapi, kalau kau dah buat kerja bodoh macam tu. budak kecik sendiri pun akan cakap kau sakai. tau? please lah. jangan jadi budak budak. 
you know what? kalau makbapak aku jenis yg tak kisah, dah lamaaaaaa aku mintak tukar sekolah supaya aku tak jumpa orang sakai macam kau. aku rasa budak sekolah lain takde kot yg kutuk2 kawan ni. 
tadi aku nangis. ada korang kisah? ada korang cuba jenguk aku tanya aku okay ke tak? ada? TAKDE SORANG PUN!!! sekarang baru aku sedar aku sebenarnya aku takde kawan dalam kelas tu. im sorry guys. banyak kali korang sakitkan hati aku. 
mata aku dah bengkak dah dalam kelas tadi. nasib baik cikgu cikgu tak nampak. 
korang kalau nak apa apa, semua mintak dekat aku. tanya aku macam macam kalau korang tak faham. tapi, ada korang hargai aku? hmmm :') kalau pakwe/makwe korang merajuk bukan main lagi korang pujuk dia. pujuk kawan tak nak? tu lah budak zaman sekarang. tak reti nak pilih mana intan mana kaca. 
aku takkan maafkan kau sampai bila bila. tahap kesabaran aku ada batasnya.  
kalau nak ikutkan nafsu tadi, dah lama aku bangun dari kerusi aku pergi belakang nak lempang kau. cuma aku fikir aku ada maruah dan aku seorang perempuan dan aku seorang pengawas. 
btw, thanks jugak kepada yg gelakkan aku tadi. sangat lawak kan? 
sampai korang tak fikir perasaan aku. good job guys! 
no MORE FRIENDS 
ANTI FRIENDSHIP with you guys!!!! 


No comments:

Post a Comment