Thursday, October 20, 2011

nothing special about me . :|

this time , aku sedih gila yang amat . :/
aku tau that guy is not belongs to me . but you tau i
really adored at him . :(
tapi, kenapa kau still nak tackle dia ? aku tau kau suka dia jugak .
tapi, kau tak nak mengaku . kau still keep ur secret .
urghhh ! T_T im really surprised on youu sayang .
aku rase sangat menyesal sebab aku kenal kan dia dekat kau .
aku rase aku lahh manusia paling bodoh .
aku tau kau sangat cukup semprna .
even i know in this world nobody can be perfect actually .
tapi, please . kenapa kau tak faham perasaan aku ?
aku cukup jaga perasaan kau . aku tak pernah try nak tackle ur partner .
aku tau aku tak perlu nak serang kau , disebabkan sorang lelaki yang bukan milik aku .
*aku tak mahu dituduh menjadi perempuan murahan okeyy .
please , stay away from him . i begging to youu .
if you all ada jodoh , i can't do anything .
aku hanya bule tngok kebahagiaan korang dari jauh saja .
*if kau dengan dia , jaga dia elokelok keyh .

= aku tau kau akan baca blog aku nieh .
k thanks sebab PANDAI JAGA PERASAAN AKU . :[
~ Assalammualaikum ~

No comments:

Post a Comment