Monday, December 26, 2011

aliran for next year

Alhamdulillah :)
akhirnya aku dah buat pilihan . aliran aku for next year , ACCOUNT . :)
yeah , tak sabar nak jumpa acc. harap harap aku boleh bawak .
macam macam orang aku tanya pendapat .
tapi, akhirnya , orang yang terakhirnya aku tanya pendapat ,
iaitu , abg angkt aku sendiri , najmie . :)
thanks abang . love youu moree . <3
sebab tahun nieh kan dia dah habis SPM .
so, skng dia dah ada pengalaman .
dan dan pulak dia amek acc.
so , aku tanya lah macam2 dekat dia . so ,
sekrang nieh , dia suggest aku suruh amek acc. and sama kelas dengan dia dulu .
kelas kedua .
bila aku fikir baik baik . yeah , keputusan aku muktamad .
aku amek account . *thanks abang . ;')
at least , mak aku sokong aku amek account .
waaaahhhh , tak sabar nak belajar next year .

No comments:

Post a Comment