Saturday, December 24, 2011

perangai aku . (:


hai semua .
kali ni , aku nak cerita pasal aku time aku kecik sampai sekarang .
hurmmm , nak baca tak ? nak baca ? hehee
niehh haaa . ;')
hurmm , aku nieh masa kecik kecik aku suka buat :

duduk depan kipas , pasang kuat kuat kipas tuh . nganga mulut keluarkan suara .
hehehe . masti kita dengar banyak gila suara kita .
aku suka duduk depan cermin , dan gedik gedik depan cermin .
macam macam gaya aku buat . ala ala model gtuh . hehehe
dulu , masa aku kecik , aku bnyak gila teddy bear . banyak kan dekat gmbr atas tuh ? tuh semuanya aku punya . kalau aku tngh bosan , aku suka cakap sorang2 dekat bear2 tuh semua . *sampai sekarang pon aku buat . -..- aku tau dia hanya patung , tapi , entah lah . aku pkir dia pon ada perasaan jugak . hehe .
ada lagi lah , aku kecik2 suka mekap2 . sampai nak abes mekap mak aku aku kerjakan .
hahaha . suka mekap mekap nieh .
masa kecik , aku suka gila merajuk kalau tak dapat sesuatu barang tuh .
aku memang suka merajuk , tak tau kenapa .
itu sahaja . ;')

No comments:

Post a Comment