Friday, December 23, 2011

teman 2011

ini Nurul Hidayah . :)
aku telah berkawan dengan dia selama tiga tahun . tapi, kami kenal macam dah beribu ribu tahun lamanya . dia baik sesangat .
kalau aku ada masalah , dia lah orang yang first tahu .
dia ni suka dengar cter aku .
saat kenangan manis aku bersama dia time form3 2011 .
aku duduk belakang sekali dalam kelas bersama dengan dia .
dia nieh selalu tanya aku pasal math . sebab dia memang lemah dalam math . dia mengaku .
dia tak pernah pon bajet pandai . selalu rendah diri .
kalau dia tak paham , dia akan tanya aku . :)
Alhamdulillah akhirnya dia mendapat B dalam PMR . congrats sayang .
kalau cekgu aku tak masuk kelas , even masa tuh dah form3 ,
aku dengan dia suka tidur . =________=
hehehe . sekejap je tidur ponn .
lepas tuh , kalau kerja sekolah tak siap , kami berdua sama saja .
suka meniru niru kerja sekolah . hehe . *standard letewww .
kalau carik pasal dengan cekgu , kami lah orangnya . hahaha .
especially , Puan NG dengan Cikgu AZURA . sorry cekguu . hehe .
yang paling sedih , form4 . dengar cter dia nak amek grafik .
aku pulak nak amek account . mesti kami dah tak sekelas kan ? kami tak duduk sebelah lagi kan ? tapi , tak boleh nak paksa . itu keputusan dia . ;')
*dayah , andai kata grafik menjadi pilihan kau , kau belajar elok elok kay . aku tak boleh nak jaga kau dalam kelas lagi . tak boleh nak ajar kau math lagi . tidur sama sama pon dah tak boleh .
jaga diri yee sayang . ;') good luck . do the best . n_____n
*sayang , im gonna miss you baby .

No comments:

Post a Comment