Tuesday, January 10, 2012

adik . ;')


haii semua . :)
hari ni saya nak cerita pasal adik angkat saya . i mean bekas adik angkt . ;')
aku tak tau apa salah aku sampai dia mintak putus .
selama aku kenal dia , aku TAK PERNAH kutuk , maki , marah2 , benci dan segala galanya perkara negatif . aku memang sayang gila dekat dia .
aku tak tau masa tuh , tetiba aku online pesbuk , aku nampak 2 mesej .
satu dari dia . bila aku baca , dia mmg dah mintak putus .
aku tanya kenapa ? dia tak nak cakap . dan dia tak nak gnggu aku lagi .
then bila aku bukak profile dia , aku tngok family list , dah tak ada nama aku .
friends list pon dah tak ada nama aku . thats mean , dia dah DELETE aku ,
Ya Allah ! kecewanya perasaan aku masa tuh , hanya Allah saja yang tahu . ;')
aku dngn tak puas hati , aku hantar lagi mesej dekat facebook dia .
then , dia still mnghantar perkara yang sama .
tanpa membuang masa , aku terus BLOCK dia . sbb aku rasa itu yang dia nak . ;'(
then habis cerita ~~~~~~~~~~~~~

tak habis lagi lah . ;')
kawan aku friend dngn dia . dia cakap dekat aku , dia online .
then , aku suruh dia hantr chat . kawan aku tanya lah pasal aku dekat dia .
nak tahu tak dia balas apa ? dia cakap dia tak nak kenal aku .
gerammmnyaa hati aku masa tuh .
takpelah .
lagi satu tuh , malam . :)
aku online kawan aku punya pesbuk .
kawan aku online pesbuk aku .
aku tngok wall dia , wahhhhh , ade adek angkt baru lagi . kakak angkt pon ramai
wahhhh , bahagia betul dia . ;')
disebabkan aku tngh bngng masa tuh , aku tulis status .
Hari ni , dah banyak kali jumpa dia dekat sekolah . amboii , jeling jeling pulok dia yeee . buat buat tak kenal aku leteww . hurmm , yelah dik oii . yang benar , Fatin Amanina .

nak tau tak dia balas status balik . ;')
dia cakap , dia tak sukakan perangai perempuan .
wahhhhh . dah pandai sekarang . bangga awekmu itu . ^^

the last one . ;')
tadi aku text dia . aku just cakap adek ;')
dia balas macam harammmm .
dia just balas , takpayah nak panggil adek sngtlah kan .
dia cakap aku gedik lah , macam2 . :)
aku suka layanan kau tuh . memang terbaik lah dik ! bagus ! ^^
then , last message , aku hantar , belajar elok2 . maafkan akak . akak malas nak gaduh2 .
takpelah . nnti adek akan tahu perasaan kecewa apabila adek angkt sendiri tak terima diri kita .
suatu hari nanti , adek akan rasa . tunggu sahajalah okay ? ;')
*aku tak suka nak mention nama2 orang . nanti orang tuh yang malu .
aku tak suka nak malukan orang . ;')
bhaii korang . sekadar berkongsi . - pilih adik angkat dengn berhati hati yee . ;')

2 comments: