Saturday, March 10, 2012

my story . ;')


my story is fully of tears . ;')
nak share something kejap . macam mana perasan korang , bila korang sukakan boy ni . then , boy ni sukakn orang lain . then , orang lain ni tengah relay dengan orang lain . nampak macam tiga segi kan ? hmmmm . ini yang aku alami sekarang ni . act , dulu . aku relay dengan boy ni . tapi entah macam mana , aku dapat tahu sendiri yg boy ni sukakn dekat orang lain since dia form2 . *now form4 . sakit hati tak ? kiranya , dia kapel dengan aku tapi , dia sayangkan orang lain . dia assumed me as a barbie doll ke ? takde perasann . hmmm . sampai sekarang dia suka perempuan tuh .
Dia kata , ada something special dekat girl tuh . tapi , masalahnya girl tuh dah ada orang punya . ya Allah , sakitnyaaa hati aku . kenapa kau still nak mengharapkan girl tuh ? nanti diri kita yang sakit tau . bila cinta kita tak dibalas . come on lah ! pleasee , just forget about her . andai dia jodoh kau , aku terpaksa pasrah dan serahkan kau dekat dia . ;')

*im still loving you so damn much . but , cuma you yang tak perasan . even kita dah break up . sayang kau dekat aku atas dasar nama . not a truly love . ;')

No comments:

Post a Comment