Saturday, May 19, 2012

thanks kak Intan

kak intannnnnnnn . thanks untuk hari ni . -.- 
nak cerita ni . nak baca tak ? hehe . kejap kejap . i cerita ehh . (: 
first sekali , aku pelik . eeh , kenapa akak aku balik kerja awal . rupanya dia amek half day . 
then , dia pon cakap . dik , jom pergi jalan jalan . aku pon dengan peliknyaaa . nak pergi mana ? 
tengok wayang ... what ? ohh , jom saja ! haha . :P 
tengok wayang dekat mana ? sunway ler kut . ikut lah tak kisah . 
okay . then , siap siap lah ! ;'D 
then , pergilah kami berdua . aku dengan kak intan sahaja . (: 
time , aku nak pergi tu , singgah lah kejap kedai topup sebab aku dah berjibam tak topup2 . haha . 
then , pergilah . masa kat kedai tuh . aduuhhh , main kenyit kenyit mata pulak aku dekat aku . euwwww . tak suka okay ! damn it !! aku dengan pantasnya pon keluar dari kedai tuh . 0.0
then , kami pon sampai dekat SUNWAY PYRAMID ! haha . 
dah sampai tu terus pergi dekat tempat wayang . kakak aku tanya la nak tengok cerita apa . aku pon suggest lah cerita Dark Shadow !! harhar . then . okay lah pergi tengok ! naseb baik ada dua seat lagi . betul betul tempat tuh tiga dari screen . -.- memang sakit ler tengkuk aku ! but , its okay ! 
tapi babe , memang best gila baby cerita tuh . aku suggest kan korang pergi tengok . terbaik ohh ! dannnnnnnnn, Johny Depp sangat lah hensem + ohsemm !! ^____^ 
lepas dah habis tengok wayang , lapar gila sial . sbb dari pagi aku tak makan makan . 
then , pergi Mc Donalds . ramai gila orang . pherwwww !! 
lepas dah habis makan , akak aku tanya , nak makan apa lagi ? - what ? makan lagi ? hmmmm ......
Tutti Frutti sedap jugak kan ? - ekk ? sedap jek ! hahaha . :P jom pergi makan lagi . - zessss , suka nyaaaa . 
hahah . punya lah senduk banyak , sekali hamek kau ! around 20 ringgit . -.- hahaha 
thanks kak intan . ;'D then , masa jalan jalan , terjumpa purse F.Timber . lawaaaa . cantik jek . time aku belek belek tuh , akak aku cakap , haaa , amek jelah satu . akak belikan . hadiah birthday takde lagi kan ? ni akak belikan . wowww !! serius ? okay ! hahaha . thanks for once again ! ;'* 
lepas dah jalan jalan , tengok orang main ice skate . alahaiii , ramai nyaaaa pakwe makwe . ;'/ 
jeles aku tengok . hmmm , sangat sweett bila pakwe dorang ajar awek dia main main benda tu . romantiknyaaaa . ;']
hmmmmmmm , kay ! tak kisah ! ;'DD 
then , kami pon balik  . at the same time , amek akak aku lagi sorang dari tempat kerja dia . dekat SJMC . 
kay , balik ! itu lah kisah aku hari ni . thanks kak INTAN SAREENA BINTI ABU . ;') <3 <3 love youuuuuuu . 

No comments:

Post a Comment