Monday, May 21, 2012

about my family .

korang mesti nak tau pasal aku punya family kan ? 
nah , ni aku nak ceritakan . picture at above ni , my parents . (: 
i love them . abah aku dari Tapah Road , Perak . mak , Tangkak , Johor . 
dorang bertemu dekat Selangor . hehehe . mak aku kahwin time umur 18 tahun . abah aku aroud 24 something . hehe . sweet kan ? i love them . ma , abah . jangan tinggalkan adik . im still need the both of you . adik bangga ada mak dan abah yg mcm ni . thanks for everything . ;') 
ni , aku nak cerita pulak pasal adik beradik aku . (:
actually , sepatutnya ada 6 . dan aku still anak keenam . -.-
malangnyaa , abang yg atas aku meninggal sebab keguguran .
hmmmm , kalau dia ada , mungkin aku tak wujud kut dekat dunia ni . ;')
aku cuma penggantinya .
ni akak aku yang paling tua . (: dia dah pon kahwin . 29.05.2011 . (:
dah ada anak sorang . Nur Najihah Alya . ohh , lupa pulak , akak aku namanya Ayulinna Abu . suaminya pulak , Saiful Izham . kerja mereka , dua dua sebagai pendidik . akak aku mengajar dekat sini jek . cuma , abg ipar mengajar dekat Sarawak . (: setiap bulan dia akan balik nak tengok isteri tercinta dan anak tersayang . (:
yeah , ini akak aku yang kedua . (: Intan Sareena Abu . dia kerja dekat Giant sebagai HR . giant mana ? biarlah rahsia . hahaha. hmmm , pity on she . dia dulu dah tunang . (: tapi , malangnyaa , jodoh tak kuat . mungkin ada hikmah nya dia tak tunang dngn lelaki tuh . dont be sad kak intan . ;') lelaki tu mmg tak layak dapatkan kak intan . mungkin ada yang lebih baik daripada ini . hanya tawakal dan berdoa . (:
be a happy women . harhar . (:

yeah , akak aku yang paling bising , kuat membebel , baik dan sangat lah gedik . hahaha . (:
akak yang ketiga . Harlinna Abu . (: nieh dah kahwin . bulan 7 tahun lepas . dan sekarang tengah pregnant 6 months kut . haha . anak lelaki katanyaaa . ;') nnti Alya ada lah kawan . hahaha . dia lah yang paling aku rapat . sebab dia sngt faham dengan perasaan adik dia yg sorang ni . lebiuu sis too much . dia kerja sebagai nurse dekat SJMC . suami dia pulak namanya Mohd Asrul bin Ramli . dia kerja sebagai radioterapi dekat HKL . harap sangat mereka bahagia sampai bila bila . adik doakan . ;')

ni abang aku yg seorang . hahaha . dia ni kalau sehari tak sah kalau tak gaduh dengan aku . -.- 
but , dia sangat baik . harhar . namanya Iqbal Syafiq Abu . hmmm , dia ni belum kahwin nak masih single . hehehe . kay , whatever . tak reti lah nak cerita apa dekat dia ni . :P 



ni ini diaaa . saya lorh . hahaha . anak terakhir dan merupakan anak bongsu dalam keluarga ni . hahah . sekarang ni , hidup aku makin sunyi dan sepi . aku rasa macam aku duduk berseorang diri . hmmm , malas lah nak cerita pasal aku . thats all . kbaii . (: 


#thanks baca korang . hehe . lebiuuu . ;'*

No comments:

Post a Comment