Monday, May 28, 2012

IM ALONE ! :'[


hey guys ! :']
lately , i feel im alone . no one cares about me . im soooo weird . i dont know why . 
because of this feelings , somebody tak selesa dengan perangai aku sekarang ni . imma sorry . ;'/ 
AHA , sorry . i know that you really worried about me . but , i tak nak susahkan you . :')
dan bila aku cuba tak nak dia risaukan aku , dia hilang dengan tiba tiba macam tuh . no WhatsApp from him . no tweet from him . im decided untuk deactivated all my account . ;'/ im useless . and im a stupid person in this world . malam tuh , i try nak whatApp dia , but he didnt reply my text . sedih gila right ? sebab masa tu , im really really need him . i tak tau nak ceritakan dekat siapa lagi . then , he left me . ;'/, sebab dia dah tak tahan dengan perangai aku yang always moody . one more thing , aku sedih dalam gembira sebab dia akhirnya berani untuk menegur PEREMPUAN IDAMAN dia tuh . :') dia tegur dekat Twitter . sebab setiap jam aku akan stalk tweet dia . dan akhirnyaaaa , i saw something . hmmm , its okay . (: he is not belongs to me . so , dia ada hak untuk gembira dengan sesiapa pon . he is only my friend . not more than that . ;') 
dan bila aku dah deactivated semua akaun , aku pon uninstalled UberSocial , Twitter , TweetDeck and Facebook aku sendiri . kejam gila aku dengan diri aku sendiri . but , aku terpaksa buat mcm ni . hanya satu secret yg dia tak tau . aku memang sure aku tak boleh pisah dengan dia , then aku decide untuk install balik Twitter aku . you know what ? aku guna akaun kawan untuk tengok apa dia buat dekat twitter . sorry hajar . aku hacked twitter kau . im really sorry . ;'/ dari situ , aku boleh tengok segala apa yang dia tweet . woww , aku tengok bukan main happy lagi dia berTweet dengan perempuan tuh . im glad to see that . (: then , aku tunggu punya lah tunggu , satu hari dia tak perasan aku tiba tiba dari twitter or fb . ;'/ ohh , goshh ! nampak sangat aku tak diperlukan lagi . then , hari ni . pukul 3 lebih . aku try bukak balik twitter hajar , aku nampak ada satu tweet dia ni , " She's gone . Deactivated all account . Why !? " 
aku rasa sangat sangat terharu bila dia tulis macam tuh . aku punya ingtkan lps dia tulis tuh , dia akan WhatsApp aku . lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tunggu dia . but , takde pon . ya Allah , sedihnya aku sorang saja yang rasa . hmmmm . ;'/ its okay . no more emotional kay Fatin ? ;') 
lepas tuh , at the same time , bateri phone aku nak mati . aku ingatkan aku saja + malas nak charge . sbb aku dapat rasa dia akan WhatsApp aku nanti . bila dah mati tuh , lamaaaa jugak lah . then , aku try lah charge dan on balik phone aku . you know what ? NO WHATSAPP FROM HIM . kay , dia memang dah lupakan aku sebagai kawan dia . aku kalau mati pon , dia tak kisah kut kan ? ;') asalkan " NN " ada sentiasa bersama dia . hmmmm , hope happy always bro . kchow , ASSALAMMUALAIKUM . 

#maaf kalau aku buat macam ni . dan maaf jugak andai kata kau WhatsApp aku , aku tak balas . im really sorry . aku tahu kau akan baca post ni suatu hari nanti . kay , take care . :')

No comments:

Post a Comment