Sunday, July 1, 2012


hmmm , for once again . aku disakiti . :') 01.07.2012 . 
aku still mahu berkawan dengan dia . tapi , bukan sekarang . biarkan aku tenangkan diri aku dulu . aku just tulis dekat twitter , harap bulan Julai ni aku tak contact dia lagi . makin lama aku kenal , makin sakit yang aku dapat . entah macam mana , dia baca apa yang aku tweet tu . dia tulis , harap bulan Julai ni boleh tolong dia . im think she will be okay with it . lupakan i kay . Love you :) 
whattaaa ? zesss , terus menitik air mata aku . aku dah tk kuat dah nak pertahankan hubungan aku dengn dia . but why me ? teruk sangat ke aku sampai dia sesuka hati nak buang aku dan lupakan aku ? aku sayangkan dia ya Allah . :'( banyak sangat cabaran yang aku tempuh sekarang ni . kalau itu keputusan dia , aku kena terima . aku harap dia bahagia kalau aku takda . tapi aku tengok sejak akhir2 ni dia lagi bahagia kalau aku takde dalam hidup dia . dia takyah susah2 fikirkan pasal aku . dia lelaki lain dari yang lain aku kenal . dia tidak sekacak mana , tapi , aku sayang dia atas dasar hati dan perasaan . dulu , dia sangat caring pasal aku . but , noww ????? hmmmmm . yeah , aku sedar . aku cuma sahabat baik kau . tak lebih dari tu . tapi sebelum ni kita pernah berpartner right ? takkan kau tak boleh nak timbulkan balik perasaan sayang kau dekat aku dulu ? cuma kau seorang yang tahu jawapannya . okay , aku tak mahu cakap panjang . aku harap kau boleh jaga diri . :') btw , aku takkan pernah berhenti berharap dekat kau . remember that ! 
kay , baii . Assalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment