Wednesday, June 5, 2013

JYJ - W



hey guys! hari ni aku nak cerita pasal lagu JYJ yg tajuknya W 
you guys know what is the meaning of W ? 
W sebenarnya CASSIOPEIA :')
kalau tak caya, boleh lah carik kat google. 
lagu ni dibuat masa tahun 2010. masa tu HoMin tiba tiba hilang dalam industri muzik .
JYJ nyanyi lagu ni sbb dia nak HoMin balik semula ke industri muzik bersama sama dorang. 
lagu ni dinyanyikan semasa konsert tokyo dome - ThanksGiving 
lagu ni ada termasuk jugak dalam mini album dorang. 
kalau siapa bukan Cassiopeia pun tahu, lagu ni bukan untuk perempuan, tapi untuk HoMin
banyakkkkkkkkkkkkkk kali aku dengar lagu ni. 
tiap kali aku dengar, aku mesti menangis :'( 
you guys nk tau? tahun ni, 26 DISEMBER 2013 genap 10tahun anniversary dorang dalam TVXQ
aku harap sangat pada tarikh tu, dorang buat reunion dorang... 
even aku tak dapat pergi sekalipun, aku rasa cukup bahagia kalau 5 ahli TVXQ bergabung semula. 
tu jeee yang aku harapkan. please buat untuk CASSIOPEIA 

DENGARLAH KALAU KORANG BERMINAT :') 




#aku tahu sekarang ni entry aku penuh dengan pasal TVXQ! tapi, itu hak aku sbb ini blog aku dan ini jugak diari aku. kalau bosan, tolong pergi pindah blog orang lain yang takde pasal TVXQ okay? thanks 

No comments:

Post a Comment