Wednesday, February 27, 2013

SPM 2013


SPM. semua pelajar tingkatan5 akan takut bila dengar nama ni. same goes to me. 
bagi aku, aku tak nak tinggalkan sekolah tu. aku sayang gila dekat sekolah tu, cikgu cikgu dia. and aku akan rindukan baju sekolah aku dimana tahun ni tahun terakhir aku akan pakai baju tu. 
bayangkan aku kena cover selama 2tahun aku belajar ni untuk hadapi SPM.
10 subjek bagi aku sangat berat sampai aku kadang2 pening fikir benda tu.
dekat rumah, aku tak boleh nak study. idk why. sebab banyak sangat gangguan dekat rumah ni. 
aku jeles dengan akak2 aku semua. dorang study takde org kacau pun. semua kakak2 aku sekolah asrama. asrama banyak sangat rujukan. aku dekat rumah ni nak rujuk siapa? last2, mak aku buat keputusan untuk hantar aku g tuisyen. hmmmmmmmmmmmmm
aku tak nak sebenarnya. aku tak sukakan tuisyen. 
better aku belajar sendiri daripada tuisyen. target aku kali ni, aku nak sangat MATH aku dapat A untuk SPM. takkan masa PMR aku boleh dapat A, SPM tak boleh dapat kan? 
aku harap math aku A. tak kisah A apa sekalipun... 
btw, BM and SEJARAH kali ni, WAJIB LULUS. so, must study smart lah kan. 
Addmath at least aku dapat E pun dah cukup. tapi aku tak nak gagal. 
yang lain biasa jelah kut. but, biasa2 pun kena study gak. 
okay, sampai di sini sahaja. Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment