Sunday, July 14, 2013

Users


ini saya punya real account twitter. tak pernah ada acc lain. 
selalu gak on twitter ni. kalau ada pape, melalui twitter je kay? 
sebab twitter senang. kan ? 
follow me kay? thanks 




facebook aku! hahahaha. cover photo dua dua sama sebab nanti senang lah orang nak tau mana satu akaun aku. facebook ni kadang2 je on. tengoklah kalau ada mood. 
kalau ada ayat tengah best, baru aku tulis status. 
tapi sebelum tulis tu, kena fikir jugak. ada orang yang terasa. 
bak kata prinsip aku sendiri, 
" disebabkan satu status kita tujukan dekat seseorang, beribu ribu orang terasa"
hati hati semasa menggunakan facebook (: 




ada android, ada instagram. HAHA! ;b 
ini aku punya. hmmmmm
kadang2 ramai kawan aku marah sebab aku banyak kali tukar usename aku. hehehehe
ini yang betul punya. kalau rajin, aku tukar balik nama username aku. hehehe. follow kay? (: 




AKU SETIA pada whatsapp. hehehe
aku takde Kakaotalk, wechat, line and whatever lah. 
ramai kawan mintak wechat ID aku. aku tak berminat lah. 
sebab nanti aku takut aku terlupa username aku bagai. 
sebab apa aku setia dekat whatsapp? 
sebab banyak kenangan aku dalam whatsapp tu. 
okay, sekian. thank you! :b

No comments:

Post a Comment